Veelgestelde vragen

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Kunnen jullie het nog bij bestellen?
We kunnen helaas geen producten nabestellen maar omdat we ons assortiment zo afwisselend mogelijk willen houden kopen we twee wekelijks in dus de kans is groot dat als een product erg gewild is we dat weer op voorraad krijgen. Schrijf je nu hier in voor onze nieuwsbrief zodat je niks mist!

Ik had een item in mijn winkelmand gelegd maar toe ik ging betalen was het item niet meer op voorraad hoe kan dat?
Als je iets in je winkelmand legt dan blijft dat maximaal 30 minuten gereserveerd voor jou. Wacht je dus te lang dan loop je de kans dat een andere klant het daarna in haar winkelmand kan doen.

Ik bestel iets wat makkelijk door de brievenbus kan waarom moet ik dan toch EUR 4,95 aan verzendkosten betalen?
Wij versturen al onze bestellingen als pakket met track & trace code zodat je zeker weet dat jouw bestelling bij jou wordt afgeleverd. Bij brievenbus post hebben wij daar geen zekerheid over.

Er is iets fout gegaan met mijn betaling. Wat nu?
Mocht er tijdens de betaalpocedure iets fout gegaan zijn of weet je niet zeker of de betaling goed is ontvangen neem dan even contact met ons op door een mailtje (info@shoptherapy.nl) of bel ons of stuur een berichtje via Facebook.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven er naar jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Indien je jouw bestelling voor 11 uur hebt geplaatst en wij jouw betaling hebben ontvangen wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd via Postnl. We versturen alle bestellingen als pakket en je ontvangt van ons een track & trace code.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik wil graag een andere maat of kleur ontvangen. Kan ik dit ruilen?
Is het door jou bestelde item net te groot, te klein of wil je toch liever een andere kleur of heel wat anders dan kan dat natuurlijk! Stuur ons dan zo snel mogeijk (uiterlijk binnen 14 dagen) een mailtje naar info@shoptherapy.nl of stuur een berichtje via Facebook. De kosten voor het retour sturen van het product van jou naar ons zijn voor jouw rekening. Wij dragen eenmalig de verzendkosten van het opsturen van het nieuwe item. Indien je een item retour stuurt moet dit in de originele staat en verpakking en ongedragen aan ons geretourneerd moeten worden. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk het nieuwe item naar je opsturen zodra we het item in goede orde retour ontvangen hebben.

Ik wil graag iets retour sturen hoe doe ik dat?
Valt het item of een van de items tegen? Dan kun je het natuurlijk terug sturen. Neem dan even contact met ons op door een mailtje (info@shoptherapy.nl) of bel ons of stuur ons een berichtje via Facebook. Wij sturen je dan een retourformulier (met instructies) wat je ingevuld mee terug stuurt naar ons. Indien je jouw gehele bestelling terug stuurt krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug betaald. De kosten voor het retour sturen van het item naar ons zijn voor jouw rekening.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten na een retourzending?
Een retourzending doet er ongeveer 2 werkdagen over om bij ons te komen, gerekend vanaf het moment dat je jouw bestelling op de post doet. Zodra jouw retour binnenkomt wordt het dezelfde dag verwerkt, je krijgt dan  een e-mail met een bevestiging en informatie over de terugbetaling.

Ik heb een klacht over een artikel dat ik online heb aangeschaft.
Als je een klacht hebt of er is iets met juw bestelling dan kun je een e-mail sturen naar info@shoptherapy.nl met jouw klacht met eventueel een foto van je klacht, je bestelnummer en een korte toelichting. Je klacht wordt dan behandeld.

Ik heb een kortingscode, hoe voeg ik deze toe?
Het invoeren van een code gaat als volgt: zet de gewenste items in je winkelmandje, en ga naar het winkelmandje toe. Onder het onderste item kun je bij “kortingsbon toepassen”de kortingscode invoeren en klik daarna op “kortingsbon toepassen”.  De korting wordt dan direct verrekend. Het is niet mogelijk om meer dan 1 code per bestelling toe te voegen.

Shoptherapy ♥

Vragen? Stuur ons een mailtje of een berichtje via Facebook.

info@shoptherapy.nl

 

Follow Us ♥